nokhodchi
nokhodchi`

 

طرز تهيه آلو خشك در خانه

آلو يكي از ميوه هاي پرطرفدار تابستان است كه به دليل محبوبيت اين ميوه را خشك مي كنند تا در بقيه فصل ها از اين آلو استفاده كنند و ماندگاري بيشتري داشته باشد تفاوتي كهوجود دارد اين است كه اين ميوه محدود به يك فصل هست و با استفاده از روش خشك سازي اين نوع محصولات مي شود ان را براي مدت هاي زيادي و حتي سال هاي بعد مورد استفاده قرار داد.

ما اين كار را براي بسياري از ميوه هاي تابستانه انجام مي دهيم و خيلي از ما اين كار را در خانه خشك مي كنيم و بايد بدونيد كه خشك كردن اين ميوه مانند ساير ميوه ها به راحتي انجام پذير نيست

اولين معضل در خشك كردن آلو پوست ضخيم و آن است پرا كه بعد از خشك شدن ضخامت پوست آن بيشتر شده و به راحتي آز الو جدا نمي شود به همين دليل اولين قدم در تهيهي آلو خشك جدا كردن پوست ميوه است براي اينكه اين كار را به سادگي و بدون آسيب رساندن به بافت ميوه انجام دهيد بهتر است آلو هارو داخل آب جوش گذاشته و زمان برداشتن آلو ها نرم و لطيف شد، آن ها را از روي حرارت برداريد، در غير اين صورت براي مدت بيشتري آلو هاي جمع شده و به راحتي جدا مي شود. زماني كه بافت آلو ها نرم و لطيق شد، آن ا را از روي حرارت برداريد، در عير اين صورت براي مدت بيشتري آلو ها را بر روي حرارت گذشته تا بافت سالم آلو تغيير شكل دهد تا پوست آن به راحتي جدا شود.

حتما در نظر داشته باشيد كه براي اين كار مي تونيد از هر نوع آۀويي استفاده كنيد، فقط توه داشته باشيد كه آلو هاي گوشتي و شيرين رو انتخاب كنيد نه آبدار

نكته بعدي اين است كه حما بايد مورد برسي قرار بديم كه نه فقط براي تهيه ي آۀو بلكه به طور كلي براي خشك كردن هر ميوه اي بايد يك محيط استريل و تميز داشته و از سلامت فضايي كه براي خشك كردن انتخاب كرده ايد اطمينان داشته باشيد.

آلو را مي توانيد به چند روش خشك كنيد. شما مي تونيد از روش هاي خانگي خشك كردن با نور مستقيم آفتاب استفاده كنيد و يا از باد پنكه رطوبت آلو ها را از درون آن ها خارج كنيد و به اين شكل اون هارا خشك كنيد.

يكي از روش هاي محبوب و پرطرفدار كه آلو ها را خيلي خوشمزه خشك مي كند،استفاده از گوگرد براي خشك كردن است. توجه داشته باشيد كه آلوهايي كه با گوگرد خشك مي شوند، معمولا شفاف تر هستند؛ اما تركيبات گوگرد بر روي سطح آلو ها وجود دارد و به مرور با مصرف مي تواند موجب ب وجود آمدن سرطان بشود.

واضح است كه استفاده از اين روش در خانه امكان پذير نيست يك راه ديگر هست كه با دستگاه خشك كن خانگي يا صنعتي كار كنيم و با استفاده از اين دستگاه ها شما مي تونيد آلو هارو در هر حجم خشك كنيد و اميدوارم اين مقاله به شما كمك كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۲:۲۴ ] [ nokhodi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی