nokhodchi
nokhodchi`

قيمت و خريد كشمش تازه در سايت هفت مغز

خريد كشمش: كشمش، يكي از محصولاتي مي باشد كه به صورت تازه و مرغوب در سايت هفت مغز در اختيار مشتريان قرار گرفته است. خريد كشمش مي تواند تكميل كننده اعضاي آجيل شما باشد. اگر شما هم مي خواهيد از قيمت كشمش مويز مطلع شويد مي توانيد انگور خشك شده را از فروشگاه اينترنتي خشكبار هفت مغز مراجعه كنيد و اين محصول را با قيمت مناسب تهيه كنيد؛ و از خواص و عوارض آن مطلع شويد.

كشمش يا انگور خشك شده چيست؟

اين محصول، از خشك شدن انگورها در مقابل نور خورشيد يا خشك كن تهيه ميشود، به طور طبيعي شيرين هستند. از سوي ديگر داراي خواص آنتي اكسيداني است كه از تخريب سلولي جلوگيري مي كند. اين خوراكي ميوه رسيده و خشك انگور است؛ كه با توجه به نوع انگور، از روش و شرايط خشك كردن و مواد افزودني مجاز موجود در آن به نام هاي مختلفي در بازار وجود دارند. خريد انگور خشك شده، مانند ديگر خشكبارها در تمام سال امكان پذير است و فيبر موجود در آنها از سرطان كولون و از رشد غيرمعمول سلول ها جلوگيري مي كند. شما مي توانيد براي خريد كشمش پلويي، كشمش پلويي آفتابي، كشمش سبز و … به سايت آجيل و خشكبار هفت مغز مراجعه كنيد.

براي دانستن اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.

انواع مختلف انگور خشك شده عبارتند از:

  1. مويز
  2. آفتابي
  3. تيفي
  4. زرد
  5. سبز قلمي
انواع مختلف كشمش

انواع مختلف كشمش

كشمش زرد يا دودي:

تمامي مراحل توليد اين محصول؛ مانند سبزقلمي است كه در اين روش از گاز گوگرد براي تهيه نوع دودي استفاده ميشود. به اين ترتيب كه پودر گوگرد را درون سيني ريخته و آن را آتش مي زنند. يكي از نكات مهم در توليد اين نوع از كشمش ها اين است كه بايد به صورت تدريجي و چندين بار در محفظه باز و بسته شود.

كشمش سبز قلمي:

يكي از رايج ترين و شناخته شده ترين انواع كشمش كه همه ما آن آشنا هستيم و آن را ديده ايم، كشمش هاي سبز قلمي هستند كه هميشه در پياله هاي آجيل عيد در كنار نخودچي ها ديده مي شوند و طرفداران بسيار زيادي دارند. اين كشمش ها از طريق روش امولسيون سرد توليد مي شوند. مقدار يك ليتر روغن با 2.5 كيلوگرم كربنات پتاسيم را در 100 ليتر آب مخلوط مي كنيم و بعد از آن انگوري كه بعد از برداشت تميز شده است را داخل محلول فرو مي كنيم و براي 20 تا 30 ثانيه در آن نگه مي داريم. مدت زمان نگه داشتن انگور در تركيب به نوع انگور مربوط است.

كشمش تيغي:

براي توليد كشمش تيغي از مدل هاي مختلف انگور مانند سبزه مال، رزقي و … استفاده ميشود. انگور تيغي خشك شده، همچون كشمش آفتابي در محلول تيزآب فرو مي رود. تنها تفاوت آن با كشمش آفتابي اين است كه به جاي پهن كردن در آفتاب آن را در سايه و روي بند خشك مي كنند.

كشمش آفتابي:

براي تهيه اين نوع محصول  از مدل پيكاني و رسمي استفاده ميشود. براي اين منظور انگور را پس از برداشت در محلول تيزآب فرو برده و سپس آن را در محل تميز و در معرض تابش نور خورشيد پهن مي كنند.

كشمش مويز:

براي تهيه مويز بيشتر از رقم رزقي استفاده ميشود. براي انجام اين فرآيند انگور را پس از برداشت در محلي تميز و عاري از هرگونه آلودگي پهن مي كنند و پس از خشك شدن آن را جمع آوري مي كنند و در سبدهاي بزرگ نگهداري مي كنند.

تفاوت كشمش با مويز چيست؟

از ميان انواع كشمش‌ ها فرق آن با مويز در نوع انگوري‌ ست كه از آن تهيه مي‌شوند. معمولا مويز، از انگورهاي درشت قرمز، سياه و شاهاني تهيه مي‌شود و به همين دليل دانه‌هاي درشت‌تر و سياه ‌تري نسبت به آن دارد. با اين وجود از نظر خواص كشمش و مويز با هم تفاوت چنداني ندارند. در واقع مويز نوعي كشمش است كه با انگور خاصي توليد مي شود.

جدول ارزش غذايي كشمش

انرژي: 1252 كيلو ژول (299 كيلو كالري)
كربوهيدرات ها: 79.18 g
قند ها: 59.19 g
فيبر: 3.7 g
چربي: 0.46 g
پروتئين: 3.07 g
ويتامين c: 2.3 mg
ويتامين E: 0.12 mg
ويتامين k: 3.5 mg
كلسيم: 50 mg
آهن: 1.88 mg
منيزيم: 32 mg
فسفر: 101 mg
پتاسيم: 749 mg
سديم: 11 mg
روي: 0.22 mg

با فوايد كشمش براي مو، حافظه و لاغري آشنا شويد!

اكثر افراد خشك شده انگور  را به خاطر قند طبيعي و انرژي زا بودن آن مصرف مي كنند. اما اين ميوه خشك شيرين خواص منحصر به فرد ديگري نيز دارد. يكي از مهم ترين خاصيت هاي آن بر تقويت فوليكول هاي موي سر است كه باعث پيشگيري و درمان ريزش مو ميشود.

از طرفي خاصيت هاي كشمش،  در تقويت حافظه به حدي است كه متخصصان تغذيه آن را به عنوان يكي از بهترين خوراكي هاي بازدارنده از آلزايمر مي شناسند. همچنين برخلاف تصوري كه درمورد كالري بالاي آن دارند، اين ماده خوراكي معجزه ي لاغريست. زيرا از مقدار زيادي فيبر برخوردار است. كه به هضم بهتر غذا كمك زيادي مي كند. و به عنوان يك ميان وعده ي طبيعي بهترين جايگزين براي قندهاي ناسالم در رژيم غذايي است.

خاصيت كشمش و فوايد درماني آن براي سلامتي بدن:

اگر چه اين ميوه كوچك است، اما سرشار از مواد مغذي است. طبق تحقيقات انجام شده اين محصول بخشي از گروه ميوه محسوب ميشوند. اين ميوه هاي خشك شده انرژي را افزايش مي دهند و معمولا براي كوهنوردان، مسافران يك تونيك سالم محسوب ميشود. اين ميوه مقوي، سرشار از فيبر، پروتئين، كربوهيدرات و … است. آنها همچنين داراي قند و كالري زيادي هستند، اما هنوز هم شاخص گليسمي پاييني دارند. اين ميوه خشك شده، حاوي كلسترول صفر و غني از مواد مغذي مختلف است كه براي سلامتي بدن مفيد است.

جدا از اينكه محبوبيت يك ميان وعده بر اساس سليقه و ذائقه افراد مشخص ميشود. اما اين دانه هاي نرم و شيرين خوراكي است كه به علت داشتن پلي ‌فنل‌ها، انواع آنتي‌اكسيدان، فلاونوئيدها و انواع مواد مغذي نميتوان به راحتي از آن دست كشيد. در ادامه مي خواهيم برخي از خاصيت هاي كشمش را براي شما معرفي كنيم:

  1. سرشار از فيبر و بهترين ملين كننده:

از آنجايي كه منبع غني از فيبر مي باشد، به جذب مايعات طبيعي موجود در بدن كمك مي كند. اين نوع فيبر نامحلول محسوب ميشود، زيرا در مقدار زيادي آب قرار دارد و باعث راحتي حركت مواد غذايي در روده ميشود. اگر به طور منظم آن را مصرف كنيد مي تواند در درمان يبوست به شما كمك كند. اگر در روز فقط دو وعده مصرف كنيد، مي توانيد عملكرد روده را بهبود ببخشيد و از سرطان روده بزرگ جلوگيري كنيد.

  1. درمان نفخ شكم:

فيبر موجود در آن باعث ميشود تا مواد مضر و سموم از دستگاه گوارش دفع شود و اين مي تواند از بروز بيماري هاي روده، رشد باكتري ها و ناراحتي هاي ناشي از نفخ شكم محافظت كند.

  1. غني از آهن براي درمان كم خوني:

اين محصول حاوي مقدار قابل توجهي آهن است كه به طور مستقيم در درمان كمبود آهن موثر مي باشد. هچنين حاوي بسياري از ويتامين B پيچيده است كه براي تشكيل خون جديد ضروري است. محتواي مس زياد نيز در توليد گلبول هاي قرمز كمك مي كند.

  1. تقويت سلامت دهان و دندان:

غني از كلسيم هستند، كه به تقويت ميناي دندان براي ترميم دوباره كمك مي كند. علاوه بر اين بور موجود در ميوه هاي خشك مي تواند باعث جلوگيري از رشد ميكروب هاي دهاني و تقويت دندان ها شود، اسيد اولئانوليك، يكي از مواد شيميايي موجود در آن است كه نقش مهمي در محافظت از دندان ها در برابر فرسايش ايجاد حفره ها و شكنندگي دارد.

  1. كمك به بهبود سلامت استخوان ها:

با افزايش سن يكي از مشكلاتي كه ممكن است پيش بيايد، كاهش استحكام استخوانها ميشود. يكي از دلايل اين موضوع اين است كه افراد مقدار كلسيم مورد نياز خود را مصرف نمي كنند. شير به تنهايي كافي نيست. خبر خوب اين است كه منابع مختلفي از كلسيم وجود دارد، مانند آن كه مي تواند وارد رژيم غذايي شود.

  1. فوايد كشمش براي مو و پوست:

آنتي اكسيدان ها و ويتامين C، موجود در انگور خشك باعث جوان سازي پوست و از بين رفتن چين و چروك و افزايش طراوت و شادابي پوست ميشود. همچنين مي تواند از ايجاد آكنه و لك و مك جلوگيري كند.

  1. كمك به كاهش فشارخون:

مصرف آن مي تواند براي فشارخون مناسب باشد. بسياري از پزشكان بر اين باورند كه به دليل كارايي زياد آن در كاهش فشارخون، سطح بالاي پتاسيمي دارد. پتاسيم اساسا مي تواند به كاهش تنش عروق خوني و جريان آزاد خون در بدن كمك كند.

  1. مفيد براي عملكرد كليه ها:

اين ميوه ي خشك شده، سرشار از پتاسيم است، به همين دليل مصرف آن به طور مرتب از شكل گيري و همچنين عود سنگ كليه جلوگيري مي كند.

  1. كمك به كنترل ديابت:

در برخي از مطالعات نشان داده است كه اين ماده براي ديابت واكنش انسوليني بعد از مصرف غذا را كاهش مي دهد، اين يعني مي تواند جلوي فوران يا جهش يكباره ي انسولين را بعد از صرف يك وعده ي غذايي بگيرد كه در غير اين صورت مي تواند برا بيماران ديابتي خطرناك باشد.

  1. بهترين دارو براي سم زدايي بدن:

هدف اصلي كبد حذف سمومي است كه در بدن يافت ميشود و ممكن است به دليل مصرف زياد فرآورده هاي خوراكي حاوي مواد ناسالم تشكيل شده باشد. گاهي اوقات، محيطي كه  معمولا در معرض آن قرار داريم نيز مي تواند تعداد سموم يافت شده را در بدن افزايش دهد. براي كمك به كبد و خارج كردن آن از زير فشار دفع سموم، مي توانيد هر روز به اندازه كافي مصرف كنيد.

كشمش زرد

مضرات فوايد
موجب چاقي و افزايش وزن ميشود سرشار از فيبر و بهترين ملين كننده
ايجاد آلرژي و حساسيت درمان نفخ شكم
اسهال غني از آهن براي درمان كم خوني
ايجاد مشكلات تنفسي تقويت سلامت دهان و دندان
خس خس كردن سينه بهبود سلامت استخوان ها

خوردن كشمش براي بارداري چه فايده اي دارد؟

بارداري مرحله مهم در زندگي هر خانم است، و بسيار مهم است كه از يك رژيم غذايي متعادل و پر از مواد مغذي لذت ببرد. مواد مقوي كه مادر مي خورد نه تنها سلامت او را تعيين مي كند، بلكه براي سلامت جنين نيز بسيار تاثيرگذار است. اگر چه انگور خشك شده، براي اين دوره مناسب است. اما توصيه ميشود كه از مصرف بيش از حد آن پرهيز كنيد. زيرا ممكن است باعث ناراحتي معده، اسهال و ساير مشكلات گوارشي مانند گاز و نفخ معده شود. بنابراين به مادران توصيه ميشود كه براي ميزان مصرف آن حتما با پزشك معالج خود مشورت كنند.

نحوه مصرف كشمش:

شما مي توانيد اين خشكبار را به قسمتي از رژيم غذايي روزانه خود استفاده كنيد. براي صبحانه به جاي شكر يا هر نوع شيريني مي توانيد از انگور خشك شده استفاده كنيد.

  • براي تهيه شام مي توانيد آن را روي سيب زميني پخته يا سبزيجات بريزيد.
  • در سالاد از آن استفاده كنيد، و از طعم لذت بخش آن بهره مند شويد.
  • مي توانيد آن را روي كلوچه و پنكيك ها به عنوان شيرين كننده استفاده كنيد.
  • به عنوان ميان وعده اي ميوه هاي خشك را در رژيم غذايي خود بگنجانيد.
  • شكلات هاي كشمشي نيز پر از انرژي هستند و طرفدار زيادي دارند.

خريد كشمش

اما يكي از سوالات بسيار مهمي كه براي بسياري از افراد پيش مي آيد اين است در طول روز چقدر كشمش بايد مصرف كنيم؟ شما بايد مواظب باشيد كه در روز بيشتر از 30 گرم كشمش استفاده نكنيد. همانطوري كه در جدول بالا گفته شد، اسهال و خس خس كردن سينه و گلو از مضراتي است كه در صورت مصرف بيش از اندازه كشمش براي شما پيش مي آيد. پس حواستان باشد كه روزانه مقدار بيش از حدي از كشمش را مصرف نكنيد.

بهترين شيوه نگهداري با ماندگاري بالا:

بهترين حالت نگهداري اين است كه آن را در يك مكان خشك و خنك نگهداريد. اگر بيش از دو ماه است كه آن را ذخيره مي كنيد، بهتر است آن را در يك ظرف دردار بگذاريد و در يخچال نگهداري كنيد. در اين صورت حتي در در زمان طولاني تري قابل استفاده است. اگر شما بعد از خريد كشمش تازه، مي خواهيد آن را براي مصرف هاي بعد خود داشته باشيد، پيشنهاد ميشود آن را در داخل يخچال بگذاريد. بهتر است بدانيد كه شما مي توانيد آنها را در يخچال تا يك سال و در فريزر تا دو سال نگهداري كنيد.

قيمت كشمش

استفاده بيش از حد از كشمش چه عوارضي دارد؟

انگور خشك شده تازه، به دليل اينكه حاوي مواد مغذي است به حفظ سلامت قلب كمك مي كند و باعث كاهش فشار خون ميشود. طبق مطالب گفته شده اگر داراي فشارخون بالا مي باشيد، بايد روزانه 8 الي 10 عدد از آن را صبحها مصرف كنيد. اما اگر اين تعداد بيش از حد شود براي سلامت قلب مضر است. فيبر بيش از حد موجود، براي شكم ضرر دارد. اگر چه آنتي اكسيدان ها براي بدن مناسب هستند و مزاياي زيادي دارند، اما مصرف آنها در زمان طولاني ممكن است به سيستم بدن آسيب برساند.

روزي چند عدد كشمش بخوريم؟

كشمش، يك جايگزين عالي براي ميوه است. ميوه اي كه خشك شود ممكن است برخي از خاصيت هاي خود را از دست داده باشد اما به هر حال زماني مصرف اينگونه خشكبارها مفيد است كه در حد اعتدال و به اندازه مصرف شود. برخي از كارشناسان تغذيه اظهار مي كنند كه يك فنجان چاي همراه با دو تا سه عدد كشمش يا ميوه خشك مشكلي ندارد. البته بيماران ديابتي و كساني كه قندخون بالايي دارند بهتر است براي مصرف خرما و انجير و يا انگور خشك شده با پزشك خود مشورت كنند.

خريد كشمش آفتاب خشك با قيمت مناسب

خريد كشمش آفتابي، علاوه بر اينكه يك محصول پرطرفدار مي باشد، قابليت استفاده در غذاهاي مختلف بسياري را دارد. معمولا از انگور خشك شده در انواع پلوهايي كه به صورت مخلوط طبخ ميشوند استفاده ميشود. مخصوصا براي كساني كه از اضافه كردن چاشني هاي شيرين به غذاي خود لذت مي برند. همچنين در گذشته هاي دور از آن به همراه نخودچي به عنوان يك خوراكي لذيذ استفاده ميشد.

اين محصول از نوع خوراكي هايي است كه تازه بودن و نبودن آن به راحتي مشخص است. فروشگاه اينترنتي آجيل و خشكبار هفت مغز با فروش كشمش تازه و مرغوب توانسته است رضايت بسياري از مشتريان خود را بدست آورد. اگر به دنبال اين هستيد تا اين محصول را به مقدار زياد سفارش دهيد مي توانيد براي خريد عمده كشمش به آجيل آنلاين هفت مغز مراجعه كنيد.

ليست قيمت انواع كشمش

ميوه ي رسيده و خشك شده انگور كه با توجه به نوع آن، روش و شرايط خشك كردن و مواد افزودني مجاز موجود در آن به نام هاي مختلفي در بازار به فروش ميرسد و مانند ديگر خشكبارها در تمام سال يافت ميشود. اين ميوه ي خشك شده انواع مختلفي دارد، كه با خريد هر كدام آنها مي توانيد به سايت هفت مغز مراجعه كنيد. قيمت كشمش از موارد بسيار مهمي است كه براي كساني كه به دنبال انواع كشمش هستند مورد توجه قرار مي گيرد. از آنجايي كه سايت هفت مغز، يكي از بهترين مراكز توليد و بسته بندي اين محصول مي باشد، با فروش كشمش تازه توانسته است بهترين محصول را در اختيار مشتريان خود قرار دهد.

خريد انواع و اقسام كشمش

همانطور كه گفته يكي از محبوب ترين انواع خشكبار كه هميشه در پياله هاي آجيل مي بينيم و آن را خيلي دوست داريم كشمش است كه خاصيت بيشماري دارد و افراد بسيار زيادي دوست دارند كه اين خشكبار را در طول روز مصرف كنند و از آن لذت ببرند. اگر قصد خريد انواع كشمش اعلي را داريد و دوست داريد اين كار را اينترنتي و بدون دردسر انجام دهيد و هزينه كمتري نيز بپردازيد، مي توانيد خريد كشمش خود را در فروشگاه آجيل و خشكبار اينترنتي هفت مغز انجام دهيد و بهترين و اعلي ترين انواع و اقسام كشمش را با قيمت بسيار مناسب خريداري كنيد و محصول خود را درب منزل تحويل بگيريد.

سوالات متداول:

قيمت كشمش چقدر است؟

قيمت كشمش، از موارد بسيار مهمي است كه براي كساني كه به دنبال انواع كشمش هستند مورد توجه قرار مي گيرد. از آنجايي كه سايت هفت مغز، يكي از بهترين مراكز توليد و بسته بندي انواع كشمش تازه مي باشد، با فروش كشمش تازه توانسته است بهترين محصول را در اختيار مشتريان خود قرار دهد.

كشمش تازه را از كجا تهيه كنيم؟

فروشگاه اينترنتي آجيل و خشكبار هفت مغز مركز فروش انواع كشمش در ايران است.

برگرفته از مقاله خريد كشمش هفت مغزhttps://7maghz.com/raisin/

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۳:۰۱ ] [ nokhodi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی